jueves, 19 de enero de 2012

Typografia.

La meva idea de tipografia era, des de bon principi, fer un abecedari totalment d'esigual, tenint en comú el material utilitzat. Vaig estar pensant en dibuixar-lo primer, però era massa fàcil i en realitat no quedava l'efecte d'atzar que jo li volia donar. Finalment vaig decidir fer-lo amb un fil que, segons la seva duresa, podia quedar més recte o més corvat. En aquest cas, el fil, com més curt fos, més indomable era. Per tant, vaig agafar un fil de 30 centímetres i vaig començar a fer les lletres sobre l'escàner. Algunes eren més difícils de manejar que d'altres ja que les corbes s'obrien. De manera que ha quedat una mena d'abecedari de lletra lligada, però al'hora desigual en formes, mides i estils.
Considero que no és una bona tipografia per escriure un text llarg, però sí per escriure títols en cartells publicitaris (ja que la lletra, al no ser molt fàcil de llegir, crida l'atenció) o llibres.




Typografia aconseguida amb un fil de llana escanejat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario